cum vor fetele si de ce au parte:-j

CAZUL 1.

Se ridica din asternuturile incalzite sa se imbrace cu tricoul lui, se indreapta spre bucatarie, odihnita[sau nu] dupa inca o noapte de priviri si amor intens.

aude cum din drum o opreste analizand`o din cap pana in picioare si tragand`o langa el. Ii sopteste:”Uita! Uita tot ce te doare si hai sa devenim un singur suflet. Nu te mai las sa pleci. Mi`ai aratat ce inseamna sa traiesti, cu tine imi vor creste aripi sa pot sa ma ridic de la sol. Hai... Hai sa gasim NIRVANA. Sa traim 100%.”

-------[dar o fata are parte de situatii de genu`…]--------

CAZUL 2.

Se trezeste la ora 5(la 6 vin parintii ei de la munca), il scoala si pe „iubi” pentru ca nu vrea sa stie „ai ei” ca si`a petrecut noapte cu un baiat. Mahmura si perimata incepe sa stranga dezastrul din seara anterioara. El o opreste si ii spune: bitch, unde plm imi sunt pantalonii? Si apropo… nu le spui bosorogilor ca ai un macho acre te f*** bine? Hai fa ca nu`I mare gerutate… le spun yo…”

ce mare e contrastul... ma pot considera norocoasa:>:>:>/...:):)):)) postu asta e pt lavy...:))

One thought on “cum vor fetele si de ce au parte:-j

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts