...|...

Azi mă împart în 10.000 de bucăţele, pe care 2 dintre ele le voi răspândi spre tine.O voi face cu toată furia, numai să îmi simţi prezenţa.Şi la cât de nervoasă sunt pentru cât am aşteptat, simt nevoia d a-ţi da o palmă, iar acolo unde te-am lovit să primeşti sărutarea mea.Defapt, hai să uităm că a fost ceva. Hai să uităm că am fost noi doi şi întregul. Nici măcar n-am fost. Eu am să mă prefac că nu-mi pasă, că nu simt nimic, că nu am simţit vreodată. Vreau să mint. Să mă mint pe mine, pe tine, pe cei din jur.

Sunt ok, hai să zâmbim.

Uităm că a fost frumos, uităm de noi.Să nu mă urăşti. Să mă iubeşti cu un gram mai putin. Vrei să bem o bere ca să fie bine? O să vreau să te sărut şi fi sigur că voi da vina pe bere. Te voi minţi ca nu te iubesc decât atât[--], cat două grame. Sau nu, nu e bine. Adică.. las-o baltă, matematica nu e specialitatea mea şi nu ma complic cu numere şi probleme, doar cuvinte neînţelese.

Mă simt aiurea.Şi tu?

Ce ciudat, hai sa bem.

Hai c-am băut.

Hai să uităm de noi.

Eu nu pot!

Şi dacă ar fi să ne provocăm, eu aş pierde.

Dar lasă asta, te sărut, zic, şi te-am sărutat.

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts