pur si simplu

ploua.

ma plimb pe strazile pusty si goale.cerul plange.lacrimile mele se camufleaza printre cele ale lui.

ploua.

fiecare ficatura care imi atinge trupul ma face sa ma gandesc la tine.la noi. la tot ce am simtit impreuna.

ploua.

imi trec prin minte doar imaginile in care stateam imbratisati si ne sarutam uitand de tot si toate.

ploua.

imi amintesc cum mana ta dreapta imi strabatea sira spinarii ca pe o sosea proaspat lucrata,iar mana stanga imi mangaia umarul.

pur si simplu ploua.

saruturile tale nu reusesc sa`mi dispara din minte si sunt tatuate pe piele mea atat de adanc...

dar ploua.

ploua iar ploaia ma trimte cu gandul la noi.la raceala dintre noi si la lacrimile varsate pt tine.

ploua si in inima mea.

te iubesc!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts