..LOL:))

Astept si eu sa vina printul meu calare pe un skateboard. Sa-si fluture pleata-n vant si casca sa-i cada din ureche. Sa alunece de pe skate (dand gratios cu mufa de asfalt) si sa se ridice scuturandu-si straiele de la Element si opincile Vans [sau de la orice altceva,dar sa arate bine].Si sa-mi spuna „Am venit, biatch! Dupa lungi cautari de 10 minute prin acest preamiluit skate park, te-am gasit! Vreau sa facem o nunta mare, cu BMTH la maxim, sa avem copii frumosi si sa le dam pierce-uri in buza la 6 luni, si sa ne mutam intr-o casa pe plaja where I can bang you 24/7.” Si eu sa-l privesc gratios si sa-i spun „Dar printul meu, nu se cuvine! Societatea nu va accepta niciodata!el: Da` mai da-o-n pixuri cu gel de societate, iubirea mea pentru tine si pletele tale sunt mai cul.

One thought on “..LOL:))

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts