tarziu...

Mda… e ora 00:58 si ma plictisesc de moarte...

Imi trec prin creieru` meu lovit de inundatii tot felu de ganduri perverse.

Prostyle faqte saptamanile astea ma trezesc la realitate. Incep sa cred ca are dreptate bunul meu prieten Christy:*… nu are rost sa stric 1 an jumate doar pt nijte prosty.

Mi`e dor de saruturile lui… c dracu sa fac \x/_\x/? Fiecare parte a corpului tanjeste dupa mangaierile si saruturile acelea gandite urmate de reactii atent studiate.

Nu e aici sa ma asculte, sa ma inteleaga si …nici sa ma minta.

---------------------------------------------

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts